Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА 
 
I. Общи условия за ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА www.Bestgift.bg собственост на "Бест Гифт" ЕООД ЕИК:204545683 всеки потребител е длъжен да се запознае с общите условия на сайта преди да предприеме "Поръчка",  или каквото и да е действие по самоинициатива. Моля преди да предприемете поръчка прочетете общите условия с, които се съгласявате поръчвайки персонален продукт от нас.
 
1. “www.Bestgift.bg.” е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на Персонални подаръци.
 
2. Търговецът има право да променя цените на предлаганите стоки в сайта без да уведоми за това потребителите в сайта.
 
3.Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на избраната стока и тя ще остане такава.
3.1* От своя страна търговецът "Бест Гифт" се задължава да изпълни поръчката във утреденото време.
 
4.При подаден неверен или грешен адрес, лице за контакти или телефон в заявката от страна на Клиента, Търговецът не се счита за задължен за каквото и да е обвързване и изпълнение на поръчката.
 
5.Търговецът "Бест Гифт" не носи отговорност за правописни грешки или за нерегулирано съдържание поръчания продукт.
 
6. Търговецът се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да достави на Клиента поръчаният продукт.
 
7. Търговецът не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни или непълни данни в направена поръчка на адрес "www.bestgift.bg”.
 
8.Възможно е леко разминаване в цветовата гама на продуктите показани в сайта и тези положени върху печатно съдържание, за което Търговецът не носи отговорност.
 
9. За абсолютно завършена поръчка се счита:
-Завършена поръчка през сайта www.bestgift.bg
-Извършено плащане чрез един от изброените начини за плащане в двудневен срок.///Делнични дни///
10.
II. Права и задължения на страните
 
Търговецът се задължава:
 
1. да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 3 работни дни;
 
2. да достави в срок от 5 до 7 работни дни артикули ,който "КЛИЕНТА" е поръчал и са в наличност
3. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg са фабрично нови.
4. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg не са втора употреба.
 
III. Клиентът се задължава:
 
1. да посочи трите си имена, валиден телефонен номер, офис на ЕКОНТ-ЕКСПРЕС  или адрес доставка.
 
2. да плати цената на стоката и да осигури достъп за получаване на стоката според указаните условия
 
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.
 
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
 
IV.Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока
 
1.Полученият продукт може да бъде отказан САМО  при следните условия:
 
– Когато полученият печатен продукт не отговаря на поръчаният от клиента- ( т.е разлика в дизайн, текстове)
- Полученият продукт е повреден, намачкан, скъсан.
- Когато продуктът е изпратен след указаният 7 делничен срок за доставка.  
 
3. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
 
 Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка, да върне получените артикули, ако продукта отговаря на една от по-горе посочените причини .
Връщането се допуска при следните условия:
• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка без следи от употреба (ако има такава).
• клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Търговецът адрес.
• продукта трябва да бъде върнат до 14 дневен срок след получаването му.
- ВРЪЩАНЕ НА БАНСКИ
Поради деликатния характер на артикула и с внимание към здравето на клиента, няма да можем да приемем връщането на този продукт. Всяка пратка, която бива изпратена до нашите клиенти е с опция преглед и тест. След като Вие освободите/заплатите пратката в ЕКОНТ експрес, автоматично считаме, че вие сте се възползвали от възможността да прегледате, изпробвате и прецените дали банският е подходящ за Вас и Ви е по мярка. От хигиенна гледна точка не приемаме рекламации за бельо/бански, които сте имали възможност да премерите и огледате и с ясно съзнание сте заплатили. Банските, които биват предлагани в www.elza.bg са комплект, като комплекти не могат да бъдат разваляни и да бъдат комбинирани долнища и горнища от различни размери и модели.
 
 
 
Търговецът си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
 
IV. Лични данни
 
• Търговецът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка,като това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.
 
• При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
 
• Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за Търговеца.Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.
 
V. Разкриване на информацията
 
• Търговецът се задължава да не разкрива лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен когато:
 
• е получил изричното писмено съгласие на Клиента
 
• Търговецът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.
 
VI. Гаранционни условия:
 
 
Гаранцията отпада в случай на:
 
1. Повреди, причина за които е лошо съхранение или неправилна експлоатация от страна на клиента.
 
2. Опит за ремонт от страна на Клиента
 
3. При използване на продукта от страна на клиента въпреки изричното условие поставено в Т.IV.
4. Артикула е направен по индивидуална заявка на клиента за размер,цвят и е предвиден единствено и само за него.
VIII. Допълнителни условия:
1. Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.bestgift.bg на своя компютър.
2. Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на поръчка и доставка, както по стандартния начин така и в посочените контакти.
 
IX. Условия на плащане с карта за избраната стока / услуга
bestgift.bg приема следните карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron,Epay , Easypay
Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
Моля, проверете също така, дали вашата карта е отворена от вашият издател за трансакции в Интернет.
Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.
Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ). Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА 
 
I. Общи условия за ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА www.Bestgift.bg собственост на "Бест Гифт" ЕООД ЕИК:204545683 всеки потребител е длъжен да се запознае с общите условия на сайта преди да предприеме "Поръчка",  или каквото и да е действие по самоинициатива. Моля преди да предприемете поръчка прочетете общите условия с, които се съгласявате поръчвайки персонален продукт от нас.
 
1. “www.Bestgift.bg.” е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на Персонални подаръци.
 
2. Търговецът има право да променя цените на предлаганите стоки в сайта без да уведоми за това потребителите в сайта.
 
3.Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на избраната стока и тя ще остане такава.
3.1* От своя страна търговецът "Бест Гифт" се задължава да изпълни поръчката във утреденото време.
 
4.При подаден неверен или грешен адрес, лице за контакти или телефон в заявката от страна на Клиента, Търговецът не се счита за задължен за каквото и да е обвързване и изпълнение на поръчката.
 
5.Търговецът "Бест Гифт" не носи отговорност за правописни грешки или за нерегулирано съдържание поръчания продукт.
 
6. Търговецът се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да достави на Клиента поръчаният продукт.
 
7. Търговецът не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни или непълни данни в направена поръчка на адрес "www.bestgift.bg”.
 
8.Възможно е леко разминаване в цветовата гама на продуктите показани в сайта и тези положени върху печатно съдържание, за което Търговецът не носи отговорност.
 
9. За абсолютно завършена поръчка се счита:
-Завършена поръчка през сайта www.bestgift.bg
-Извършено плащане чрез един от изброените начини за плащане в двудневен срок.///Делнични дни///
10.
II. Права и задължения на страните
 
Търговецът се задължава:
 
1. да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 3 работни дни;
 
2. да достави в срок от 5 до 7 работни дни артикули ,който "КЛИЕНТА" е поръчал и са в наличност
3. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg са фабрично нови.
4. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg не са втора употреба.
 
III. Клиентът се задължава:
 
1. да посочи трите си имена, валиден телефонен номер, офис на ЕКОНТ-ЕКСПРЕС  или адрес доставка.
 
2. да плати цената на стоката и да осигури достъп за получаване на стоката според указаните условия
 
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.
 
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
 
IV.Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока
 
1.Полученият продукт може да бъде отказан САМО  при следните условия:
 
– Когато полученият печатен продукт не отговаря на поръчаният от клиента- ( т.е разлика в дизайн, текстове)
- Полученият продукт е повреден, намачкан, скъсан.
- Когато продуктът е изпратен след указаният 7 делничен срок за доставка.  
 
3. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
 
 Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка, да върне получените артикули, ако продукта отговаря на една от по-горе посочените причини .
Връщането се допуска при следните условия:
• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка без следи от употреба (ако има такава).
• клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Търговецът адрес.
• продукта трябва да бъде върнат до 14 дневен срок след получаването му.
- ВРЪЩАНЕ НА БАНСКИ
Поради деликатния характер на артикула и с внимание към здравето на клиента, няма да можем да приемем връщането на този продукт. Всяка пратка, която бива изпратена до нашите клиенти е с опция преглед и тест. След като Вие освободите/заплатите пратката в ЕКОНТ експрес, автоматично считаме, че вие сте се възползвали от възможността да прегледате, изпробвате и прецените дали банският е подходящ за Вас и Ви е по мярка. От хигиенна гледна точка не приемаме рекламации за бельо/бански, които сте имали възможност да премерите и огледате и с ясно съзнание сте заплатили. Банските, които биват предлагани в www.elza.bg са комплект, като комплекти не могат да бъдат разваляни и да бъдат комбинирани долнища и горнища от различни размери и модели.
 
 
 
Търговецът си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
 
IV. Лични данни
 
• Търговецът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка,като това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.
 
• При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
 
• Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за Търговеца.Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.
 
V. Разкриване на информацията
 
• Търговецът се задължава да не разкрива лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен когато:
 
• е получил изричното писмено съгласие на Клиента
 
• Търговецът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.
 
VI. Гаранционни условия:
 
 
Гаранцията отпада в случай на:
 
1. Повреди, причина за които е лошо съхранение или неправилна експлоатация от страна на клиента.
 
2. Опит за ремонт от страна на Клиента
 
3. При използване на продукта от страна на клиента въпреки изричното условие поставено в Т.IV.
4. Артикула е направен по индивидуална заявка на клиента за размер,цвят и е предвиден единствено и само за него.
VIII. Допълнителни условия:
1. Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.bestgift.bg на своя компютър.
2. Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на поръчка и доставка, както по стандартния начин така и в посочените контакти.
 
IX. Условия на плащане с карта за избраната стока / услуга
bestgift.bg приема следните карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron,Epay , Easypay
Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
Моля, проверете също така, дали вашата карта е отворена от вашият издател за трансакции в Интернет.
Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.
Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ). Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА 
 
I. Общи условия за ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА www.Bestgift.bg собственост на "Бест Гифт" ЕООД ЕИК:204545683 всеки потребител е длъжен да се запознае с общите условия на сайта преди да предприеме "Поръчка",  или каквото и да е действие по самоинициатива. Моля преди да предприемете поръчка прочетете общите условия с, които се съгласявате поръчвайки персонален продукт от нас.
 
1. “www.Bestgift.bg.” е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на Персонални подаръци.
 
2. Търговецът има право да променя цените на предлаганите стоки в сайта без да уведоми за това потребителите в сайта.
 
3.Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на избраната стока и тя ще остане такава.
3.1* От своя страна търговецът "Бест Гифт" се задължава да изпълни поръчката във утреденото време.
 
4.При подаден неверен или грешен адрес, лице за контакти или телефон в заявката от страна на Клиента, Търговецът не се счита за задължен за каквото и да е обвързване и изпълнение на поръчката.
 
5.Търговецът "Бест Гифт" не носи отговорност за правописни грешки или за нерегулирано съдържание поръчания продукт.
 
6. Търговецът се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да достави на Клиента поръчаният продукт.
 
7. Търговецът не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни или непълни данни в направена поръчка на адрес "www.bestgift.bg”.
 
8.Възможно е леко разминаване в цветовата гама на продуктите показани в сайта и тези положени върху печатно съдържание, за което Търговецът не носи отговорност.
 
9. За абсолютно завършена поръчка се счита:
-Завършена поръчка през сайта www.bestgift.bg
-Извършено плащане чрез един от изброените начини за плащане в двудневен срок.///Делнични дни///
10.
II. Права и задължения на страните
 
Търговецът се задължава:
 
1. да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 3 работни дни;
 
2. да достави в срок от 5 до 7 работни дни артикули ,който "КЛИЕНТА" е поръчал и са в наличност
3. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg са фабрично нови.
4. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg не са втора употреба.
 
III. Клиентът се задължава:
 
1. да посочи трите си имена, валиден телефонен номер, офис на ЕКОНТ-ЕКСПРЕС  или адрес доставка.
 
2. да плати цената на стоката и да осигури достъп за получаване на стоката според указаните условия
 
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.
 
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
 
IV.Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока
 
1.Полученият продукт може да бъде отказан САМО  при следните условия:
 
– Когато полученият печатен продукт не отговаря на поръчаният от клиента- ( т.е разлика в дизайн, текстове)
- Полученият продукт е повреден, намачкан, скъсан.
- Когато продуктът е изпратен след указаният 7 делничен срок за доставка.  
 
3. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
 
 Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка, да върне получените артикули, ако продукта отговаря на една от по-горе посочените причини .
Връщането се допуска при следните условия:
• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка без следи от употреба (ако има такава).
• клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Търговецът адрес.
• продукта трябва да бъде върнат до 14 дневен срок след получаването му.
- ВРЪЩАНЕ НА БАНСКИ
Поради деликатния характер на артикула и с внимание към здравето на клиента, няма да можем да приемем връщането на този продукт. Всяка пратка, която бива изпратена до нашите клиенти е с опция преглед и тест. След като Вие освободите/заплатите пратката в ЕКОНТ експрес, автоматично считаме, че вие сте се възползвали от възможността да прегледате, изпробвате и прецените дали банският е подходящ за Вас и Ви е по мярка. От хигиенна гледна точка не приемаме рекламации за бельо/бански, които сте имали възможност да премерите и огледате и с ясно съзнание сте заплатили. Банските, които биват предлагани в www.elza.bg са комплект, като комплекти не могат да бъдат разваляни и да бъдат комбинирани долнища и горнища от различни размери и модели.
 
 
 
Търговецът си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
 
IV. Лични данни
 
• Търговецът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка,като това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.
 
• При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
 
• Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за Търговеца.Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.
 
V. Разкриване на информацията
 
• Търговецът се задължава да не разкрива лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен когато:
 
• е получил изричното писмено съгласие на Клиента
 
• Търговецът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.
 
VI. Гаранционни условия:
 
 
Гаранцията отпада в случай на:
 
1. Повреди, причина за които е лошо съхранение или неправилна експлоатация от страна на клиента.
 
2. Опит за ремонт от страна на Клиента
 
3. При използване на продукта от страна на клиента въпреки изричното условие поставено в Т.IV.
4. Артикула е направен по индивидуална заявка на клиента за размер,цвят и е предвиден единствено и само за него.
VIII. Допълнителни условия:
1. Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.bestgift.bg на своя компютър.
2. Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на поръчка и доставка, както по стандартния начин така и в посочените контакти.
 
IX. Условия на плащане с карта за избраната стока / услуга
bestgift.bg приема следните карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron,Epay , Easypay
Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
Моля, проверете също така, дали вашата карта е отворена от вашият издател за трансакции в Интернет.
Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.
Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ). Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА 
 
I. Общи условия за ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА www.Bestgift.bg собственост на "Бест Гифт" ЕООД ЕИК:204545683 всеки потребител е длъжен да се запознае с общите условия на сайта преди да предприеме "Поръчка",  или каквото и да е действие по самоинициатива. Моля преди да предприемете поръчка прочетете общите условия с, които се съгласявате поръчвайки персонален продукт от нас.
 
1. “www.Bestgift.bg.” е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на Персонални подаръци.
 
2. Търговецът има право да променя цените на предлаганите стоки в сайта без да уведоми за това потребителите в сайта.
 
3.Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на избраната стока и тя ще остане такава.
3.1* От своя страна търговецът "Бест Гифт" се задължава да изпълни поръчката във утреденото време.
 
4.При подаден неверен или грешен адрес, лице за контакти или телефон в заявката от страна на Клиента, Търговецът не се счита за задължен за каквото и да е обвързване и изпълнение на поръчката.
 
5.Търговецът "Бест Гифт" не носи отговорност за правописни грешки или за нерегулирано съдържание поръчания продукт.
 
6. Търговецът се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да достави на Клиента поръчаният продукт.
 
7. Търговецът не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни или непълни данни в направена поръчка на адрес "www.bestgift.bg”.
 
8.Възможно е леко разминаване в цветовата гама на продуктите показани в сайта и тези положени върху печатно съдържание, за което Търговецът не носи отговорност.
 
9. За абсолютно завършена поръчка се счита:
-Завършена поръчка през сайта www.bestgift.bg
-Извършено плащане чрез един от изброените начини за плащане в двудневен срок.///Делнични дни///
10.
II. Права и задължения на страните
 
Търговецът се задължава:
 
1. да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 3 работни дни;
 
2. да достави в срок от 5 до 9 работни дни артикули ,който "КЛИЕНТА" е поръчал и са заплатени.
2.1(*Срокът се счита за започнал в момента на отчетено плащане в системата на Bestgift.bg)
3. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg са фабрично нови.
4. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.bestgift.bg не са втора употреба.
 
III. Клиентът се задължава:
 
1. да посочи трите си имена, валиден телефонен номер, офис на ЕКОНТ-ЕКСПРЕС  или адрес доставка.
 
2. да плати цената на стоката и да осигури достъп за получаване на стоката според указаните условия
 
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.
 
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
 
IV.Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока
 
1.Полученият продукт може да бъде отказан САМО  при следните условия:
 
– Когато полученият печатен продукт не отговаря на поръчаният от клиента- ( т.е разлика в текстове)
- Полученият продукт е повреден, намачкан, скъсан.
- Когато продуктът е изпратен след указаният 9 делничен срок за доставка.  
 
3. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
 
 Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка, да върне получените артикули, ако продукта отговаря на една от по-горе посочените причини .
Връщането се допуска при следните условия:
• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка без следи от употреба (ако има такава).
• клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Търговецът адрес.
• продукта трябва да бъде върнат до 14 дневен срок след получаването му.
Търговецът си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
 
IV. Лични данни
 
• Търговецът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка,като това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.
 
• При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
 
• Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за Търговеца.Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.
 
V. Разкриване на информацията
 
• Търговецът се задължава да не разкрива лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен когато:
 
• е получил изричното писмено съгласие на Клиента
 
• Търговецът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.
 
VI. Гаранционни условия:
 
 
Гаранцията отпада в случай на:
 
1. Повреди, причина за които е лошо съхранение или неправилна експлоатация от страна на клиента.
 
2. Опит за ремонт от страна на Клиента
 
3. При използване на продукта от страна на клиента въпреки изричното условие поставено в Т.IV.
4. Артикула е направен по индивидуална заявка на клиента за размер,цвят и е предвиден единствено и само за него.
VIII. Допълнителни условия:
1. Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.bestgift.bg на своя компютър.
2. Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на поръчка и доставка, както по стандартния начин така и в посочените контакти.
 
IX. Условия на плащане с карта за избраната стока / услуга
bestgift.bg приема следните карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron,Epay , Easypay
Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
Моля, проверете също така, дали вашата карта е отворена от вашият издател за трансакции в Интернет.
Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.
Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ). Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.